Returnare Produse

  1. DREPTUL DE RETRAGERE

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Pentru cumparaturile online cu livrare prin curier:

Conform art. 9 din OUG 34/2014, va informam ca beneficiati de o perioada de 14 zile de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract si returna Bunurile, fara a fi nevoit sa va justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din OUG nr.34/2014, adica sa achitati:

– costurile suplimentare in cazul in care ati ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator;

– costurile directe legate de returnarea produselor;

– sunteti responsabil si in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, in conformitate cu dispozitiile OUG 34/2014.

  1. RETUR

Persoanele fizice au dreptul de a returna un produs achizitionat de pe site-ul nostru, in termen de maxim 14 zile, de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv anume. Pentru a face acest lucru, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0259.444.385, 0741.149.401 sau 0741.559.968.

In situatia in care se doreste returnarea produsului nefolosit, produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia completa (factura / bon fisca si certificat de garantie), deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, conferind clientului garantia ca produsul este original).

In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, utilizare, zgarieturi, lovituri, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri repetate savarsite de client, inclusiv pentru refuzuri constant si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabila.

Pentru cumparaturile online cu livrare prin curier:

Cumpărătorul este obligat să notifice bermedical.ro intenția de a returna conform termenului stipulat în Art. 7. DREPTUL DE RETRAGERE printr-o declarație neechivocă în care să vă exprimați decizia de retragere din contract și pe care să ne-o trimiteți scris via e-mail pe adresa retur@bermedical.ro sau telefonic la 0259.444.385

Nu acceptam colete retur cu plata la destinatar în cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decât cele agreate de Vânzător.

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.

  1. NU ACCEPTAM PENTRU RETUR:

– Produsele deteriorate: produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile și documentele care le-au însoțit).

– Produsele care prezintă urme de utilizare: produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, uzură, etc.

– Produsele care nu au toate documentele însoțitoare cu care au fost expediate (factură, garanție, manual instrucțiuni, etc).

– Consumabile (manșete tensiometre, ventil tensiometru, pară tensiometru, olive stetoscop, teste de glicemie etc) pot fi returnate doar dacă sunt în aceiași stare în care le-ați primit, fără urme de utilizare sau uzură.

– Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena (produse de îngrijire/ igiena personală, accesorii aparate aerosoli, orteze, ciorapi compresivi) pot fi returnate doar dacă sunt sigilate;

– Saltelele pot fi returnate doar dacă sunt sigilate;

Dacă produsele pe care le-ați cumpărat au fost însoțite de eventuale cadouri, când returnați produsele trebuie să returnați și cadourile.

Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel și vreți să le returnați pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

De asemenea, nu acceptăm la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.

În cazul produselor care au fost returnate și prezintă urme de uzură, deteriorare, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea inițială, taxe care pot avea o valoare intre 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.

În cazul în care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.), produsul prezintă defecte de fabricație sau componente lipsă din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat în întregime de noi.

În cazul în care produsul prezintă defecte de fabricație sau componente lipsă în colet, vă rugăm să vă adresați echipei noastre, în această situație fiind vorba de un caz de garanție.
Pentru orice detalii sau neclarități, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic.